STMOkul, çalışanlarımızın sürekli gelişimlerini sağlamaya yönelik her türlü eğitim ve gelişim programını kapsar, bunlardan bazıları;
Bilgi Paylaşım Platformu: Şirket çalışanının gerek daha önceki deneyimlerinden gerekse katıldığı eğitimlerden/aktivitelerden edindiği bilgiyi aktarması için oluşturulmuş tüm çalışanların katılımına açık bir platformdur.
Gelişim Takip Platformu: Gelişim yolculuğunuzda destek sağlamak üzere kurgulanan bu program gelişim adımlarını planlayabilme, yüzlerce kaynaktan faydalanabilme ve gelişim destekçileri ile uygulamalar yapabilme imkânı sunarak gelişim hedeflerinde online yol arkadaşı olmaktadır.
İç Eğitimler: Çalışanlar tarafından gerçekleştirilen bu eğitimlerde hem eğitmen hem de katılımcı olarak tüm çalışanların yer alması mümkündür.
Dış eğitimler: Eğitim ihtiyaçları göz önünde bulundurularak oluşturulan eğitim planı kapsamında kişi kendisine atanmış olan veya kendi seçtiği eğitimlere, konferanslara dahil olabilir.
İşe başladığınızda sizinle aynı bölümde görev alan ve ilk gününüzden itibaren sosyal ve teknik konularda size yol gösteren “Rehber Çalışan” atanır. “İlk Gün Oryantasyonu” ile STM’ye ilk adım attığınız gün şirket, organizasyon yapısı ve STM’deki ilk günlerinizde faydalı olabilecekleri bilgileri aktardığımız bir program gerçekleştirilir.
STM’de birkaç ayınızı tamamladıktan ve biraz deneyim kazandıktan sonra STM’yi, bölümlerimizi, temel yetkinliklerimizi ve bizleri STM’li yapan kültürümüzü daha detaylı tanıma fırsatı bulduğunuz, takım çalışmasına yönelik etkinlikler ile zenginleştirilmiş kapsamlı bir “Genel Oryantasyon Programı” düzenlenir.
Yönetici Gelişim Programı:
Alanında başarılı olan uzmanlarımızın aynı başarılarını liderlik yolunda da devam ettirebilmesini sağlamak amacıyla, “STM Liderlik Modeli”ni oluşturmak ve sürdürmek için tasarlanan; sınıf içi eğitimler, envanterler ve koçluk görüşmeleri ile zenginleştirilmiş 6 aylık bir gelişim programıdır.
Proje Yöneticisi Geliştirme Programı:
Proje Yöneticilerimizin teknik, kişisel ve yönetsel gelişimini desteklemek amacıyla tasarlanan bu program, “STM Proje Yönetim Süreçleri”ni kapsayan ve “Bir Proje Yöneticisinin Sahip Olması Gereken Yetkinlikler Nelerdir?” sorusunun cevabını içeren 6 aylık bir programdır.
Online akıllı mentorluk platformu üzerinden kurumsal yaşamda sürekli gelişimi desteklemek, iletişimi arttırmak ve tecrübe paylaşımı sağlamak amacıyla tasarlanan ve tersine mentorluk süreçlerini de kapsayan yenilikçi bir gelişim programıdır.
Üstün performansı süreklilik gösteren çalışanları desteklemek amacı ile üniversitelerin program katılımlarını destekliyoruz.
STM Akademi; Şirketimiz bünyesinde, küresel ölçekte, Türkiye'nin hedeflerine odaklı, kamu ve özel sektörün ihtiyaçlarını karşılayacak sürdürülebilir eğitim çözümleri üretmek amacıyla, 29 yılı aşkın tecrübe ve bilgi birikimini eğitim hizmetine dönüştürerek paylaşmak üzere kurulmuştur.
STM Akademi kapsamında kurumunuza özel eğitim talepleriniz için info@stmakademi.com adresine e-posta iletebilirsiniz.